* בשל כמות הפרסומות המאסיביות המגיעה לאדם משך הזמן שאדם מחליט, אם לקרוא את הפרסומת או לזרוק אותה היא כרבע שנייה, וזוהי נקודת המוצא שרוצים להעביר מסר שיווקי.
* פרסום חייב לייצג משהו שאנשים רוצים ועבורו הם מוכנים לתת משהו בתמורה. (מציאת מה אנשים רוצים תעשה בעזרת סקרים).
* יש לחזור על מסר שוב ושוב כדי ליצור השפעה, לכן בכל הפרסומים (עלונים פרסומיים,מגזינים וכו.) צריך להיות בנושא מסוים שעליו נחזור שוב ושוב.
* חוקרי אוניברסיטת ייל חקרו וגילו את 12 המילים החזקות ביותר בשיווק. הוסף את המלים הללו לתאור המוצר שלך ותזכה בתוצאות שיווקיות טובות. המלים הן: את/ה,בטחון, כסף, אהבה, בריאות, קל, הוכח, בטוח,תוצאות, תגלית, מובטח וחדש.
* אתה לא מקבל הזדמנות שנייה ליצור את הרושם הראשוני - בניית מיתוג, הצבת יעדים ומטרות לפני שמתחילים בשיווק, זיהוי הערך הייחודי,בניית המסר שנרצה להעביר וכו.