תאריך ושעה
 

 

 

האם אתה מבצע פעולות לשימור לקוחות ?
[תוצאות]

דף הבית >> מאמרים מקצועיים >> שיווק >> מה כדאי לדעת לפני שמפרסמים?
 
  

 

 

מה כדאי לדעת לפני שמפרסמים?

 

* בשל כמות הפרסומות המאסיביות המגיעה לאדם משך הזמן שאדם מחליט, אם לקרוא את הפרסומת או לזרוק אותה היא  כרבע שנייה, וזוהי נקודת המוצא שרוצים להעביר מסר שיווקי.

 

* פרסום חייב לייצג משהו שאנשים רוצים ועבורו הם מוכנים לתת משהו בתמורה. (מציאת מה אנשים רוצים תעשה בעזרת סקרים).

 

* יש לחזור על מסר שוב ושוב כדי ליצור השפעה, לכן בכל הפרסומים (עלונים פרסומיים,מגזינים וכו.) צריך להיות בנושא מסוים שעליו נחזור שוב ושוב.

  

* חוקרי אוניברסיטת ייל חקרו וגילו את 12 המילים החזקות ביותר בשיווק. הוסף את המלים הללו לתאור המוצר שלך ותזכה בתוצאות שיווקיות טובות. המלים הן: את/ה,בטחון, כסף, אהבה, בריאות, קל, הוכח, בטוח,תוצאות, תגלית, מובטח וחדש.


 

 

 * אתה לא מקבל הזדמנות שנייה ליצור את הרושם הראשוני  - בניית מיתוג, הצבת יעדים ומטרות לפני שמתחילים בשיווק, זיהוי הערך הייחודי,בניית המסר שנרצה להעביר וכו.

  

  

 




 

לקבלת הידיעון העסקי בדואר אלקטרוני, הרשם/י לרשימת התפוצה

להרשמה